Menu

Stranke se jim niso pozdravljale. Šef se je odločil, da jim ponudi popust na kavo in na tablo napisal tole ...

Lep dan 3. 4. 2017 ob 11:40

Če ste kadarkoli delali v gostinstvu, veste, kako naporna služba je to lahko. Sploh če naletite na brezosebne stranke, ki v vas vzbujajo občutek kot da sploh niste človek ...

Jutranja kava je za marsikoga vsakdanja rutina.

Brez nje si ne morejo predstavljati začetek dneva.

V večjih mestih je to tradicionalni jutranji obred, ki si ga privoščijo v gostilnah.

Lepo je spiti kavico v miru, še lepše je, če vam jo natakar lepo in prijazno postreže.

Toda ni malo primerov, ko postane ta odnos natakar – stranka brezoseben, brez vsake človeške iskrice.

Razumljivo je, da ljudje zjutraj še niso povsem prebujeni ali pa pač imajo slab dan, toda brezosebnost ni prava smer.

To je zelo dobro na svoji koži občutil tudi Austin Simms, lastnik ene izmed kavarn, kjer so seveda tudi ponujali jutranjo kavo in čaj.

Ko je vse preveč gostov opazil, da ob naročilu in plačilu niso niti pogledali v oči, kaj šele se pozdravili ali rekli prosim, se je odločil za nekaj posebnega.

Odločil se je, da bo oblikoval novo cenovno politiko, s katero bo tistim, ki bodo njegovim natakarjem namenjali prijazne človeške besede, na voljo kava po veliko ugodnejši ceni.

Njegova tabla pred kavarno je tako izgledala takole:

»Eno majhno kavo« = 5 dolarjev

»Eno majhno kavo, prosim« = 3 dolarje

»Pozdravljeni, rad bi eno majhno kavo, prosim« = 1,75 dolarja


Lastnik kavarne je dejal, da se je za to odločil iz želje po več človečnosti:

»Rad bi, da ljudje druge ljudi dojemajo kot ljudi. Premalo se pogovarjamo, premalo si namenjamo prijaznih besed.«

Čestitke za pogum in to zanimivo potezo temu mlademu fantu!

Ko boste naslednjič naročali pijačo v gostilni, bodite prijazni ...

Zanima nas sicer, kakšna so vaša opažanja obnašanja ljudi do zaposlenih v gostinstvu in obratno? So natakarji prijazni, so gostje spoštljivi?

Zapišite jih spodaj v komentarjih ...

 

 

KOMENTARJI